El conseller d'Agricultura, Medi Ambient i Territori del Govern de les Illes Balears, Biel Company, ha assistit aquest matí a l’acte de presentació de la campanya ‘Illes Balears, Taste Quality’, que es durà a terme al llarg dels mesos d'estiu a Mallorca, Menorca, Eivissa i Formentera. L’acte també ha comptat amb la presència de la directora general de Medi Rural i Marí, Margaret Mercadal, la gerent de SEMILLA, Noemí Vila i la regidora delegada de Sanitat i Consum de Palma, Rosa Llobera. L’objectiu d’aquesta iniciativa, promoguda per SEMILLA, és promocionar els productes amb segell de qualitat de les Illes Balears entre els ciutadans balears i, especialment, entre els turistes.
En aquest sentit, durant la presentació, Biel Company ha volgut destacar “la col·laboració conjunta amb tot l’empresariat de les denominacions d’origen i marques de qualitat per aconseguir l’objectiu comú de promocionar i diferenciar els nostres productes entre els residents i els visitants, tant nacionals com estrangers”.
Així doncs, en el marc d’aquesta campanya, es duran a terme –a més de l’esdeveniment de presentació que s’ha celebrat avui– 5 actes de degustació en diferents indrets de les Illes Balears per donar a conèixer els productes amb aquesta distinció i potenciar-ne la comercialització.
Calendari previst d’actuacions:
Data |
Horari |
Illa |
Ubicació |
05/08/2014 |
11.00 a 14.00 h |
Menorca |
Mercat des Claustre (Maó) |
13/08/2014 |
11.00 a 14.00 h |
Formentera |
Mercat Antoni Tur “Gabrielet” (Sant Francesc de Formentera) |
23/08/2014 |
18.00 a 20.00 h |
Mallorca |
Port Adriano (Calvià) |
28/08/2014 |
17.30 a 20.30 h |
Eivissa |
Pati d’Armes (Eivissa) |
04/09/2014 |
11.00 a 14.00 h |
Mallorca |
Plaça de Bartomeu Estaràs (Valldemossa) |
A més, de forma paral·lela, SEMILLA ha organitzat un concurs a xarxes socials per tal d’aconseguir una major repercussió i fomentar que totes les persones que passin per l’stand de ‘Illes Balears, Taste Quality’ comparteixin amb els seus contactes una fotografia degustant els productes amb segell de qualitat de les Illes Balears.
Entre totes les imatges publicades amb l’etiqueta #TasteIBQuality a Facebook, Twitter i Instagram, el jurat —format per sis membres de l’àrea de promoció de SEMILLA i el Departament de Comunicació de la Conselleria d’Agricultura, Medi Ambient i Territori del Govern de les Illes Balears— escollirà les tres fotografies guanyadores, que aconseguiran un pack de productes amb segell de qualitat de les Illes Balears —valorat en 100 €— i una samarreta promocional de la campanya.